Married To The Game... 12

DO YOU like slaying loamy corners, DO YOU wanna see the Biggest whoop section of ALL time recorded onna mtn bike, DO YOU like big ass whips in your f'n face, and gettin loose in multiple ways... Well, if you just enjoy riding your bike, I will GARUNTEE you will enjoy this video from start to end. Now i know this bar drag contest is for dragging bars, but hey.... just smacking some corners around like your 1 and 2 aint to shabby to watch either... I wanna hear one son, and one song only, and thats "Dancing in the moonlight " by King Harvest,... because like that song, this video WILL make you feel young again, like the first days you threw your legs over that shred sled.. and thats what its all about. Merry christmas everybody, BE SAFE, anything can happen to anybody.


PS...shout out to X-Fusion for making my lil trail bikes suspension able to handle those big ass whoops, I think if it woulda been any other sus company I DEFFINITLY would have wadded. thanks mike Deezel and Johnny jimmy crack corn.

Credit: cody stegemiller/ michael whitley
Related:
Create New Tag
12 comments
  • v10ER

    2/27/2011 4:54 PM

    i know where that trail is haha

  • Mwood

    1/12/2011 8:39 PM

    rep that east bay.

  • camdenthekid

    1/12/2011 2:51 PM

    dammmn haters, whitley gettin stewwyooyeee

  • mtbmtbmtb

    1/8/2011 12:50 PM

    well you may want me on your radar, cuz your future job will be at the tip of my fingertips when i'm writing the checks for the person who writes your checks.

  • Kenneth_Jorgensen

    1/8/2011 12:16 PM

    damn mtbmtbmtb i think the chief just owned you

  • kerstall

    12/29/2010 11:29 PM

    A minute and there wasn't a single turn, the first thing I did notice was the kid getting high at 1:06 Then getting drunk at 1:43 on. I'm just wondering why you even bothered to wear a helmet? Why is this in the turn competition?

  • Indain Chief Productions

    12/27/2010 1:20 PM

    ay mtbmtbmtb.. just know, I can be blasted in the dawg house... and still throw my leg over a shred sled and blow ur doors off... spittin thunder and lightning down the trail.. theyres always gonna be player haters.. buttttttttt go ahead... hate hate hate hate hate away, cuz u aint shiz on my radar.

  • tarka

    12/27/2010 10:48 AM

    funny to hype XFusion in a contest where the prize is Fox.

  • Indain Chief Productions

    12/25/2010 6:04 PM

    I know right this fool sounds SICK... down here with the swine flue. tisk tisk.

  • Iggz

    12/25/2010 3:05 PM

    You trying to talk shit on teh High Life ??? Yo outta yo mind fool

  • Yuroshek

    12/25/2010 12:28 PM

    dope riding but come on drinkin 64? never had a worse beer in my life!

  • Peter Lucas

    12/25/2010 11:47 AM

    too sick!